Wednesday, March 7, 2012

Love is in the air

Even tijd voor de les om snel een blog te schrijven en te reflecteren over vriendschap.
Vorige week vrijdag mocht ik een vriend van Nico helpen met alles klaar te zetten voor een aanzoek. Hij ging zijn vriendin ten huwelijk vragen. Het plan was dat ik samen met haar ging koken bij Nico zijn thuis (omdat ik al daar was) en we samen wat konden bijpraten. Meteen na school reed ik dan maar naar Nico zijn thuis om het hele huis ondersteboven te vinden. Krantenpapier, bloemblaadjes, bloemtakken, kaarsen, alles lag door elkaar. Dus deed ik maar wat ik het beste kan: opruimen! Terwijl Nico en zijn vriend de kaarsen overal aanstaken, en de mama van zijn vriend alle bloemstukken nog een laatste schikking gaf, ruimde ik dus ondertussen alles op. Het zag er fantastisch uit!. Van de deur had hij een pad met kaarsen gemaakt helemaal naar de keuken. Overal stonden er kaarsen en foto's verspreid van hen met hier en daar een notitieblaadje over hun relatie samen. In de keuken is er een 'sunroom'. Een soort van kleine veranda. Die hadden ze helemaal toebedekt, beige gordijnen aan de ramen, bloemen en kaarsen overal. Echt super romantisch. Natuurlijk was mijn vriendin te vroeg! Ik haar snel gebeld om te zeggen dat ik nog niet daar was, maar dat ze al maar naar binnen mocht gaan. Ze was verrast! Een supermooie ring ook. Soit, het was romantisch en toen zijn Nico en ik er maar vandoor gegaan na hun gefeliciteerd te hebben. Daarna ben ik nog met een andere vriendin iets gaan eten en de dag daarna gaan shoppen. 's Avonds waren Nico en ik dan met het nieuw verloofde koppeltje iets gaan eten. Ons eten kwam pas 50 minuten later opdagen, dus kregen we het gratis. En zijn we later naar de film gegaan.
Zondag ben ik eindelijk inkopen gaan doen.:)

De bel gaat zodadelijk !

No comments:

Post a Comment